Publicerad i Gamla inläggen

En vanlig morgon..


Inlägg som började skrivas 31/7, men lades in/publicerades av mig idag natten mellan 29-30/11. Minns inte vad mer jag hade tänkt skriva, men ville lägga ut det iaf..

Godmorgon på er!

Som vanligt får man inte vara ensam när man går in i badrummet, oavsett vad man ska göra dessutom.. Ska jag gå på toa, ta deras låda, duscha, borsta tänderna, hämta något, fylla Ezkils balja och ge honom mat eller ja vad som helst, så ska de följa med in i badrummet. Helst ska de ju gärna vara på en också eller iaf så nära de kan vara för att se vad man gör eller få ta del av det man håller på med.

Författare:

En gift kvinna i sina bästa år som bor i södra Stockholm tillsammans med man och 3 härliga, busiga och roliga katter. Har en hiskligt massa olika hobbys som jag försöker fördela min lediga tid på, annars är det umgås med familjen, spela PS5, mysa med djuren som gäller för mig.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.